Main FAQ Search Groups Members List Profile Private Messages
Log-in Register
 
Forum forum otsa 4FUN Strona G│ˇwna
zupełnie tak jak przed @.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum otsa 4FUN Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 753
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 22:58, 10 Kwi 2014    Temat postu: zupe┼énie tak jak przed @.

2.
[link widoczny dla zalogowanych]
kajka_27
[link widoczny dla zalogowanych]
I cho─ç mia┼éam momenty ┼╝eby si─Ö podda─ç nawet w trakcie ─çwicze┼ä lub przed samym rozpocz─Öciem bo mi si─Ö nie chcia┼éo to robie dalej i po ka┼╝dym dniu jestem z siebie dumna ┼╝e chocia┼╝ tyle ale zawsze co┼Ť po─çwicz─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
no i jestem
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam Dziewczyny!
[link widoczny dla zalogowanych]
no, myslalam, ze zejde!

mam ogromna prosbe, moglabys mi przeslac te cwiczenia abs? [link widoczny dla zalogowanych] Taka zimnica u Ciebie?
Dlaczego - bo ostatnio us┼éyszalem argument ze \skorzane spodnie\ to tylko dla Pa┼ä po 50-tce!!! Ja lubie chodzic w dzwonach i w sumie tylko mi takie pasuj─ů bo jestem niskiego wzrostu, mam kr├│tkie nogi i ┼Ťmiesznie wygl─ůdam w prostych spodniach i jak chc─Ö kupi─ç sobie fajne jeansy to chodz─Ö tak d┼éugo po sklepach, a┼╝ znajd─Ö co┼Ť dla siebie i wcale nie uwa┼╝am ┼╝e s─ů obciachowe zgadzam si─Ö z poprzedniczk─ů - je┼Ťli kto┼Ť w nich ┼éadnie wygl─ůda to jest wszystko w jak najlepszym po┼╝─ůdku tylko niestety dzwony wysz┼éy ju┼╝ chyba z mody i baaardzo rzadko je mo┼╝na spotka─ç w sklepach 10.9g lalallalalalaaaaaaaaaaaaa na na na.... Ehh... No ale plotki m├│wia ze z Lisem.Nie wiadomo czas pokaze. [link widoczny dla zalogowanych]
No a same zaj─Öcia to standardowo najpierw teoria i potem praktyka praktyka i ci─ůgle praktyka. szczeg├│lnie po rozczesaniu. Hormony sa skuteczne ale przy ma┼éych torbielach i jesli nie zawieraja rakowyc komorek (o czym wlasnie mowi badanie Ca125)...torbiel pojawia sie u mnie srednio co rok, jednak ostatnio przeszlam trudne chwile zwiazane z ta choroba, zaproponowano mi wyciecie jajnika, decyzja byla trudna - jestem mloda i chce miec w przyszlosci dzieci, lezalam w szpitalu robili mi rozne badania, lekarze powiedzieli ze jak tak dalej bedzie z torbielami u mnie to bede miec bardzo duzy problem z zajsciem w ciaze, ale poki bede miec dwa jajniki bedzie latwiej...decyzja nie byla latwa - zdrowie albo walka o dziecko...wybralam to drugie...biore hormony przez jakis czas i przechodzi wiec dobry moment i moze sie uda mi zajsc w ciaze...mowie wam dziewczyny czasem jest ciezko ale nie mozna sie poddawac z tym mozna zyc...a hormony naprawde pomagaja...zaufajcie swoim lekarzom i porozmawiajcie szczerze o waszym organizmie bo to on moze wam najwiecej powiedziec... prosze o pomoc To w takim razie to sa miesnie ktore wypracowalas przez cwiczenie tkanka miesniowa wazy wiecej niz tluszcz i potrzebujesz ja zeby tluszcz spalac jedyna rozsadna odpowiedz jaka mi na mysl przychodzi Czy ktos ma jakies opinie na temat nosow? Po plamach nie zostanie nawet ┼Ťladu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ashford and simpson-solid
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kolor ten preferuj─ů osoby, kt├│rych dzieci┼ästwo by┼éo zbyt kr├│tkie i zbyt smutne.
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam, napisz do mnie na maila czy masz dzieci, ile jeste┼Ťcie po ┼Ťlubie, czy mieszkacie z rodzicami czy osobno, w jakim jeste┼Ťcie wieku i jak chcesz to mniej wi─Öcej jaki jest tw├│j wasz stan posiadania, to postaram ci co┼Ť m─ůdrego doradzi─ç. ze he?
[link widoczny dla zalogowanych]
M─Ö┼╝czy┼║ni
nie - ┼║le mnie rozumiesz dziewczyno!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie-mozli-we!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

┼╗a┼éuj─ů kasy na te badania, i oszcz─Ödzaj─ů na zdrowiu najm┼éodszego spo┼éecze┼ästwa!!! [link widoczny dla zalogowanych] I tym razem mi si─Ö uda- wiem to
witam rowniez jestem zainteresowana tematem komisu bylabym wdzieczna jesli ktos przeslalby mi informacje jak prowadzic, rozliczac sie, druki itd z gory dziekuje 16162069 Moja kole┼╝anka fryzjerka doczepia w┼éosy bez kursu to ┼╝adna filozofia wystarczy poczyta─ç w necie nawet na allegro tam gdzie kupujesz pasma sprzedawca cz─Östo wyja┼Ťnia jak to si─Ö robi.No chyba ┼╝e zale┼╝y ci na certyfikacie ale to strata kasy a to na prawd─Ö jest proste. lenistwo . zajarana ciotka zgadzam si─Ö z anka lwie serce, ja lecze si─Ö na nfz [link widoczny dla zalogowanych]
poza tym nie wszystkim brunetkom rosna w─ůsy,to takie gadanie jak te,┼╝e wszystkie blondynki s─ů g┼éupie a rude fa┼észywe;-oPie**olone stereotypy Poza tym nie od dzis wiadomo,ze najpiekniejsze blondynki to farbopwane brunetki np.Marylin Moroe,Madonna,Charlizev Theron,Doda(wiem ze to dziwny przyklsa ale zawsze) Ostatnio ciagle cos pieke Wiadomo, ┼╝e to przede wszystkim inna kultura, inna socjalizacja itd. Lekarze nie slyszeli o tym. Dziewczynki pewnie b─Öd─ů zadowolone. Dziewczyny nie mam dzis sily czytac topiku, ale obiecuje ze to nadrobie.Powiedzcie tylko czy te cwiczenia pomoga na brzuch po porodzie, czyli troche kilogramow i ta przekleta skora ? Ale......damy rad─Ö!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
:/ zapytam w kazdym razie o ten zabieg i jego cene, jak nie wykonaja go teraz to w przyszłosci, przynajmniej bede wiedziec ile kasy musze uzbierac, chociaz tez podobno nie w kazdym salonie kosmetycznym takie zabiegi wykonuja no ale pytac trzeba bo inaczej nigdy sie nie dowiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Je┼Ťli pozwolicie to od czasu do czasu wpadne zapyta─ç jak wam idzie......
[link widoczny dla zalogowanych]
Tzn. PS to co opisa┼éa fddfdsfsdf to jest uproszczony wz├│r na trening zdrowotny (t─Ötno treningowe) nie wystarczy osi─ůgn─ů─ç danego t─Ötna i ju┼╝ spala─ç ┼éuszcz troszk─Ö trzeba si─Ö jednak napracowa─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chcia┼é─ůbym i┼Ť─ç do fryzjera z kt├│rego b─Öde zadowolona , nie chce ┼╝adnych ekstrewagancji.
Jaki┼Ť czas temu przeprowadzi┼éam si─Ö do Wa┼ébrzycha dla mojego przysz┼éego m─Ö┼╝a.
co do malych miejscowosci to powoli sie to zmienia, niestety.
[link widoczny dla zalogowanych]

Papryka [link widoczny dla zalogowanych] Karmelickiej
tylko ten ktory skutki przynosi ;D Pracuję umysłowo więc moze dam radę siedzieć przed kompem podaję mój e-mail: a powiedzcie tylko czy boli to znieczulenie? pol-ka, a dlaczego? [link widoczny dla zalogowanych]
czesc octavia81-----> ale ten antybityk pomogl na te zgrubienie na te mieso??? Przymierzam sie sie do zakupu tego sprzętu, ale niestety nie stac mnie na takie za 1500zł. ja byłam ostatnio super cieszę sie ze twoj dołek wypełniony ja znalazłam wkoncu chyba godnego zaufania lekarza ale nadal się waham nie wiem co robić jak blizna bedzie gorsza po korekcji to niewiem załamie sie kompletnie to te moje umiejscowienie w zgieciu nogi napedza mi stracha .jedna dziewczyna mi pisalka ze to jest takie miejsce napiecia skóry wszyscy mnie strasza a ja temu ulegam.Ja byłam ostatnio ale twoje miejsce blizny tez jest dosc ruchome i u ciebie jest ok nie? ŻenaDA!! sie wysłowić nie umisz! Trwa to do okolo 2 godzin.
Zastanawiałam się nad adidaskami, ale jednak kupię im je na jesień.
Mo┼╝e to ┼Ťmieszne ale wol─Ö by─ç przygotowana na to wszystko...tak po prostu wiedzie─ç, tym bardziej ┼╝e od zawsze by┼éam histeryczk─ů i panicznie ba┼éam si─Ö b├│lu...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nick zaczerniony
[link widoczny dla zalogowanych]
no ja w┼éa┼Ťnie Asi pisz─Ö o tym kamufla┼╝u caly czas, ┼╝e dobrze maskuje czekam na fotki i na relacje!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

U mnie droga Margatko ani sladu sniegu! [link widoczny dla zalogowanych] PS:gdyby nie paj─ůki to byscie teraz na┼╝ekali na komary jakie one wielkie.
placa ci za to????O swoim nosie jak go wogole zoperujesz to powiesz co najmniej pol roku po operacji czy jestes zadowolona czy nie a nie kilka tygodni,takie wlasnie sa wiarygodne tu wpisy jak ten od zadowolonej. także z całego serca polecam Pozdrawiam Pozdrawiam wszystkich i życzę zdrowia........ potem warstwa ogórka, potem cebulka i posypyjemy startym serem żółtym [link widoczny dla zalogowanych]
Pojmane Europejki najczesciej (w stanie nietknietym) wysylane byly do samego sultana, kt├│ry czesc z nich bral do wlasnego haremu, czesc ofiarowywal zasluzonym oficerom lub dostojnikom, czesc zas wysylal do innych arabskich wladc├│w jako najbardziej wykwintny prezent. ps. PAPA !! [link widoczny dla zalogowanych] photoscelebrites.online.fr/eva-longoria/01/EL_006.jpg&imgref url=http://photoscelebrites.online.fr/eva-longoria/& Jak czytam te wszystkie wpisy , to jakbym czyta┼éa o swoim ┼╝yciu. Chodzi mi o to Mamo Nikoli ┼╝eby ludzie nie ulegali bezmy┼Ťlnie modzie (tak jak kiedy┼Ť Izaury, potem Julia, teraz Nicola, Jessica itp).Pozdrawiam a skrzyneckiej moze moze spoko............hihihih
[link widoczny dla zalogowanych]
I tak przez cały czas...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum otsa 4FUN Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
xeon Template © Digital-Delusion
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin